Think forex trader


thinkorswim Review Handluj wszystkimi produktami z jednego konta Zaawansowani handlowcy, którzy chcą skonsolidować wszystkie swoje konta, pokochają możliwość handlu na rynku Forex, futures, opcji na akcje i więcej 8212 z jednego konta. To kompletne profesjonalne rozwiązanie firmy thinkorswim pomaga zaoszczędzić czas i lepiej monitorować zróżnicowany portfel, aby móc szybko wykorzystać zmieniające się warunki rynkowe. Inni brokerzy forex wymagają oddzielnych kont do handlu różnymi produktami, co może być kłopotliwe. Struktury cenowe oferowane przez Komisję i inne organizacje oferują elastyczność Inwestorzy, którzy uważnie śledzą koszty, będą lubić wybór pomiędzy prowizją a transakcjami non-prowiantowymi. Pary nie oparte na prowizjach handlują przyrostami o 10 000 jednostek, a thinkorswim jest kompensowane za pomocą standardowego spreadu. Handel oparty na Komisji ma miejsce wtedy, gdy thinkorswim pobiera opłatę za każdą wykonaną transakcję. Struktura oparta na prowizji może obniżyć koszty transakcyjne dla inwestorów o wyższych obrotach. Najlepsza aplikacja mobilna Prawdziwe cytaty i wykresy w czasie rzeczywistym z ponad 180 opracowaniami umożliwiają wykonanie dogłębnej analizy technicznej i uzyskanie najlepszej ceny, wszystko w locie ze smartfona. Niestandardowe powiadomienia powiadamiają Cię o ważnych zmianach pozycji, dzięki czemu możesz być proaktywny w podróży. Czterogwiazdkowe recenzje iPhone'ów i iPadów do aktualnej wersji prowadzą do recenzji aplikacji mobilnych na platformę forex. Więcej par walutowych niż większość brokerów Dzięki 100 zbywalnym parom walutowym thinkorswim znajduje się wśród najlepszych brokerów forex w tej kategorii. Handlowcy z doświadczeniem w parach walutowych mogą korzystać z wielu zbywalnych par, aby zrównoważyć wahania kursów walut w słabiej rozwiniętych gospodarkach. Klienci międzynarodowi, którzy chcą dywersyfikacji, mogą również skorzystać z ponad 100 par walutowych. Najlepsze opcje obsługi klienta Thinkorswim oferuje czaty na żywo, telefon i pocztę e-mail, a także wznosi się ponad pakiet dzięki swojej fizycznej obecności w biurze sprzedaży za pośrednictwem TD Ameritrade. Wejdź do lokalnego oddziału, aby zasilić swoje konto lub zadaj pytanie dotyczące platformy. Usługa Autotrade dostępna tylko dla subskrybentów uczestniczących firm doradczych Zautomatyzowane transakcje są jedyną usługą, której brakuje na tej niezawodnej platformie. Zautomatyzowane narzędzia transakcyjne są dostępne tylko w przypadku subskrybowania jednego z partnerskich biuletynów doradczych thinkorswim8217s. Niestety, dla podmiotów handlujących forex większość biuletynów dotyczy handlu opcjami. Jeśli potrzebujesz funkcji automatycznej, sprawdź FXDD. eToro. lub TradeKing. Brak platformy dla początkujących Ponieważ platforma thinkorswim jest tak kompletna i potężna, nowicjusze będą mieli trudności w nauce systemu. Początkujący mogą skorzystać z bardziej ograniczonego zestawu funkcji, który jest łatwiejszy w nawigacji, zanim przejdziemy do myślenia thinkorswim. Thinkorswim wymaga również minimalnego depozytu w wysokości 3500, który jest trudny do przełknięcia dla wielu początkujących. MB Trading to porównywalny broker z opcjami bardziej dostosowanymi do nowicjuszy. Szczegóły Forex Trade: 1,00 0,10 za 1000 lot Forex Handel Rodzaj kosztu: Płaskie i pipsy Futures Trade: 2.25contract Minimalny depozyt: 2000 Opcje Handel: 9.99 0.75 Contract Trade: 9.99 Clearing Method: Dealing Desk Maximum Leverage (International): 50: 01:00 Maksymalna dźwignia (US): 50:01:00 Podobne produktyThinkMarkets (było ThinkForex) Recenzja Odwiedź witrynę Naprawiono problem: osiągnięto honorową umowę Naprawiono problem: osiągnięto honorowe porozumienie Piszę jako kontynuację mojego wpisu od 10 dnia Październik. Wrócili w odpowiednim czasie, obiecując, że zwrócą skasowane zyski. Nie mam już więcej zarzutów, by podtrzymać i cieszyć się, że problem został rozwiązany, ponieważ szukają zadowolenia klientów. 10 października 2018 r. Opublikowałem recenzję poniżej. Po kilku tygodniach otrzymałem wiadomość e-mail, z którą firma ThinkForex poprosiła mnie o znalezienie rozwiązania i zrobiliśmy to. Dlatego z radością stwierdzam, że ich zachowanie jest bardzo pozytywne i pozytywne, i naprawiliśmy wszelkie problemy. Moją sugestią jest uważne przeczytanie każdej pozycji umowy, bardzo ważnej rzeczy do zrobienia przed rozpoczęciem handlu. Dałem 5 gwiazdek, ponieważ moje uczucia są pozytywne po tak długim czasie, że źle o nich myślałem. Gorące pozdrowienia. M. Pratico 10 października 2018 r. - 1 gwiazdka 7 października mój EA sprzedał na kablach około 8000,00 EUR zysków, a te zyski przeniosłem na kolejne konto w wysokości 4.000,00 EUR. Po 3 dniach (dzisiaj 10102018 o 21:00 od zapytania Susanquins) otrzymałem ten e-mail: Szanowny Panie, Zwracamy uwagę, że następujące transakcje zostały dostosowane: Rynek: EURGBP GBPAUD GBPCAD GBPCHF GBPJPY GBPNZD GBPUSD Średnia cena transakcji: Klient Śr. Stopa wypełnienia 0,9145 1,6085 1,6160 1,1928 126,3717 1,7047 1,2147 Cena korekty: (jak wyżej) Korekta: 1 965,17 (obciążenie na konto 1103681) Powód: ukryte ceny poza rynkiem, które nie są honorowane. Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sprawą. Jeśli chcesz omówić to dalej lub chcesz dokonać indywidualnej transakcji, odpowiedz na tego e-maila. Z poważaniem, Zespół Obsługi Klienta ThinkMarkets I natychmiast odpowiedziałem na ten e-mail: na pewno popełniłeś błąd: to konto nigdy nie było przedmiotem handlu: powróć do transakcji i odbierz mi regularnie otrzymaną kwotę. gorące pozdrowienia. - moje imię Innymi słowy, po dniach, bez żadnej komunikacji, wkładają swoje brudne ręce do mojej kieszeni: absurdalne, niesprawiedliwe, oburzające i skandaliczne. Let039s zobaczą, co będą robić dalej. Stay tuned Będę aktualizować. Odpowiedzi od ThinkMarketsCS przesłane 1 listopada 2018 r. Witaj Mariateresa, 7 października 2018 r. GBP był wyjątkowo niestabilny i rozbił się w mniej niż minutę, co spowodowało opóźnienie cen. Zgodnie z naszymi Warunkami korzystania z usługi (7.10), ThinkMarkets zastrzega sobie prawo do dokonywania niezbędnych korekt lub korekt na Koncie (ach), w tym, ale nie ograniczając się do wstrzymywania zysków, które wynikają z opóźnienia ceny. 7.10. Internet, opóźnienia łączności i błędy w podawaniu cen mogą spowodować sytuację, w której ceny wyświetlane na platformie transakcyjnej nie odzwierciedlają dokładnie stawek rynkowych. ThinkMarkets nie zezwala na stosowanie arbitrażu ani nie umożliwia Klientowi skorzystania z opóźnienia cen. Transakcje korzystające z opóźnień cenowych lub możliwości arbitrażu mogą zostać odwołane według naszego uznania. ThinkMarkets zastrzega sobie prawo do dokonania niezbędnych korekt lub korekt na Rachunku (ach), w tym, ale nie ograniczając się do wstrzymania zysków osiągniętych przez Klienta podczas korzystania z tych taktyk handlowych. Konta, które opierają się na strategiach arbitrażowych, mogą według wyłącznego uznania ThinkMarkets podlegać interwencji ThinkMarkets i zatwierdzaniu dowolnych Transakcji. Podczas gdy niektóre z Twoich zamówień w dniu 7 października 2018 r. Były wypełnione poprawnie, większość transakcji krzyżowych GBP nie była w pełni zrealizowana po prawej stronie cena. ThinkMarkets ma na celu obciążenie twojego konta, w którym zawarły się transakcje, ale to konto nie miało wystarczającego salda z powodu przeniesienia środków na inne konta przez przelewy między rachunkami zainicjowane przez Ciebie (posiadacza rachunku). ThinkMarkets musiał dostosować salda na dwóch innych kontach pod Twoim imieniem. Oba potrącenia doliczały się do ilości nieużytków rynkowych. Wszystkie te informacje zostały Ci przekazane w ramach wewnętrznej recenzji, która została wszczęta po skontaktowaniu się z nami. Jak zawsze, zapewniamy przejrzysty proces przeglądu i zawsze odpowiadamy na wszelkie zapytania klientów, które wynikają z odpowiednich wewnętrznych procedur. Usługi dla klientów ThinkMarkets Poprawienie sytuacji - zaszczytne artykuły, które piszę jako kontynuację mojego wpisu od 10 listopada. Wrócili w odpowiednim czasie, obiecując, że zwrócą skasowane zyski. Nie mam już więcej zarzutów. 10 listopada 2018 r. - 1 gwiazdę, pomyślałbym dwa razy o otwarciu konta w Think Markets. Odwrócili wszystkie moje transakcje od dnia krachu w GBP 7 października. W tym dniu handlowałem wieloma innymi pośrednikami, a oni są jedynymi pośrednikami, którzy to ciągną. gt gt Susana (ThinkMarkets) gt gt 10 października, 21:12 CEST gt Szanowne moje nazwisko, gt gt Informujemy, że następujące transakcje zostały dostosowane: gt gt Rynek: gt EURGBP gt GBPAUD gt PLNCADCAD gt GBPCHF gt GBPJPY gt GBPNZD gt GBPUSD gt Średnia cena handlowa: gt EURGBP gt 0,9140 gt 0,9145 gt GBPAUD gt 1,6052 gt 1,5913 gt PLNCAD gt 1,6030 gt 1,5875 gt GBPCHF gt 1,1879 gt 1,1125 gt GBPJPY gt 126,0609 gt 125,2160 gt GBPNZD gt 1,7003 gt 1,6839 gt PLN USD gt 1,2281 gt 1,2111 gt korekta Cena: (jak wyżej) gt Korekta: debet 18,315.61 gt Powód: Utajone ceny poza rynkiem, które nie są honorowane. gt Przepraszamy za wszelkie niedogodności spowodowane tą sprawą. Jeśli chcesz omówić to dalej lub chcesz dokonać indywidualnej transakcji, odpowiedz na tego e-maila. gt gt Z poważaniem, gt ThinkMarkets Zespół obsługi klienta Mam kilku przyjaciół, którzy również handlują w Think Fx, którzy być może nie zarabiają tyle samo co ja, ale sprzedają na tych samych parach, w tym samym czasie i po tych samych cenach, a oni NIE zamienili swoich transakcji. Jeśli więc transakcje są odwracane na jednym koncie klienta Think Market, powinny zostać odwrócone na wszystkich kontach Think Markets i odwrotnie. Fakt, że Think Fx jest wiolonczelą, pokazuje, że transakcje na odwrocie wskazują, że są one w zasadzie sklepem z biżuterią i nie powinny być używane przez poważnych inwestorów. Oczywiście wysłałem wiadomość e-mail Pomyśl o moich zażaleniach i powiedz im, że to, co robią, jest złe, nieetyczne, nielegalne itd., A jedyną odpowiedzią, jaką otrzymuję, jest ogólna odpowiedź szablonu. Oczywiście pokazałem im CZYSTY dowód na inne konto, które w tym samym czasie notowałoby te same ceny, te same pary, a ich jedyną odpowiedzią jest to, że nie mogą komentować konta innej osoby. Nie mogę uwierzyć, że kontrolowani brokerzy mają prawo wybierać i wybierać transakcje, które chcą anulować i odwrócić. Będzie składać formalne skargi do organu nadzoru. Chciałbym poprawić moje wcześniejsze stwierdzenia dotyczące rynków Think. Jestem zadowolony z ich usług. 15 listopada 2018 r. - 1 gwiazdka Właśnie dostaję tę skargę, ponieważ ciężko zachorowałem na wirusa, który złapałem w podróż. Byłem w szpitalu, a potem przykuty do łóżka przez ostatnie 3-4 tygodnie i nic nie mogłem zrobić. Widzę, że inni handlowcy z Think Markets mieli podobne problemy jak ja tego samego dnia 7 października. Podobnie jak poprzedni plakat, zarabiałem pieniądze w innych domach maklerskich, handlując tymi samymi cenami i parami oraz o tej samej porze dnia, co moje rynki typu Think Markets. Ci brokerzy nie cofnęli moich transakcji. Uważam, że to, co zrobiła firma Think Markets, to kradzież. Mówią, że w ich warunkach obowiązują klauzule, które według nich dają im prawo kradnięcia klientów w każdym momencie, gdy im służy. I039m jest całkiem pewien, że straciłbym pieniądze, że NIE zwrócą mi pieniędzy na podstawie cen rynkowych. Jeśli nie honorują moich transakcji, podejmuję działania prawne. Jeśli ktoś robi to samo, może powinniśmy razem się zorganizować. Radzenie sobie z zespołami otwierającymi i wspierającymi konta rynkowe Mam kilka pytań, kiedy otworzyłem swoje konto na ThinkMarkets 2 tygodnie temu. Account Manager był bardzo pomocny i cierpliwie prowadził mnie otwieranie konta i wysyłanie moich funduszy. Później mam wątpliwości co do dostępu do moich funduszy przez mojego menedżera funduszu (jego zarządzane konto) i na szczęście ich zespół wsparcia szybko mi odpowiedział i wyjaśnił moje wątpliwości. Dzięki za dobrą obsługę klienta. Chciałem tylko nagrać ich dobrą i sprawną obsługę. Strefa Gazy, Terytorium Palestyńskie, Zajęte Cześć, 16 czerwca wycofuję się z mojego rachunku handlowego w TF (myślę, że forex). to było 720. i żądam zapłaty mojej wizy. Chciałbym wspomnieć, że mój pierwotny depozyt był tylko 250 i zrobiłem to za pomocą mojej nowej wydanej wizy, która zakończyła się z 9100. więc co muszą zrobić. a wcześniej zrobili to, by zwrócić moją wizę przy moim pierwszym depozycie (250). następnie wyślij resztę lub moją wycofaną kwotę na moje lokalne konto bankowe. tak było w przeszłości, kilka razy. 17 czerwca otrzymałem wiadomość e-mail z informacją Szanowny kliencie, Po otrzymaniu prośby o wypłatę, zwróciliśmy pieniądze na twoją kartę kredytową -5108 (VISA) - jednak karta kredytowa odrzuciła zwrot pieniędzy. Daj nam znać, dlaczego tak się stało i jeśli fundusze mają być wysyłane za pośrednictwem Neteller, tak jak poprzednio, więc odpowiadam, że to odrzucenie spowodowało zwrot pieniędzy do mojej wygasłej wizy. podczas gdy powinieneś wysłać go do mojej nowej wizy, że zrobię depozyt przez nią. 4 dni po tym nic się nie stało - w tym SAT, dzień słońca-. w poniedziałek kontaktuję się z ich czatem na żywo i pytam, dlaczego jest opóźnienie. ale nie otrzymała jasnej odpowiedzi. więc pytam, czy mogę anulować moje wycofanie i dokonać nowego wycofania na moje konto neteller, więc osoba, z którą rozmawiasz na żywo, zgadza się ze mną na ten krok i przekazuje moje żądanie anulowania do działu finansowego. 21 czerwca dokonuję nowego wycofania (550) na moje konto neteller. i chciałbym wspomnieć, że dokonałem depozytu i wycofałem się przy użyciu tego konta neteller ponad 10 razy przynajmniej w okresie co najmniej 18 miesięcy, więc zostałem zdeponowany z tego konta neteller, które kończy się na 705 i otrzymuje wycofane na to samo konto neteller to koniec z 705. dniem po tym otrzymałem wiadomość e-mail od TF, że wysłali mi oni wycofali się. więc zalogowałem się do mojej neteller, aby sprawdzić, czy naprawdę to otrzymałem. ale byłem zaskoczony, że nic nie otrzymałem. więc kontaktuję się z nimi przez czat na żywo i pytam o to. Jen (osoba na czacie na żywo) powiedziała, że ​​została wysłana na moje konto neteller. więc wysłałem mu zrzut ekranu z mojego konta neteller, które pokazuje, że nie otrzymałem żadnych funduszy z TF. przenosi zrzut ekranu do działu finansowego. i poproś ich, aby przeanalizowali tę sprawę po 24 godzinach. nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi. więc ponownie mogę skontaktować się z czatem na żywo. i wspomnij o moim wycofanym bilecie do Jane (osoba na czacie na żywo). odpowiedziała mi, że moje wycofanie zostało wysłane na konto neteller, które kończy się na 196. OMG. O MÓJ BOŻE. Czy mnie kidingujesz, ale nigdy nie zdeponowałem żadnych funduszy przy użyciu tego konta - powiedziałem - jak to się stało, że wyślesz moje konto na konto neteller, którego nigdy wcześniej nie używałem, ona prosi mnie o kontakt z neteller w sprawie tego problemu. ponieważ oba konta 705 i 196 są moje. więc odpowiedziałem jej, że będzie to kosztowało mnie dużo pieniędzy, aby zadzwonić do neteller z mojego kraju, a drugie konto neteller jest nieaktywne i nigdy nie korzystałem z niego dłużej niż 2 lata. także podstawową walutą GBP. więc jeśli uda mi się rozwiązać ten problem, to neteller wciąż będzie tracił spread między 550 a 366 GBP. nie wspominając, że to wcale nie moja wina. ona odpowiada mi, że przekaże ten problem do działu finansowego i doradzi mi, abym skontaktował się z nimi ponownie po 3 godzinach, aby zobaczyć, co robi ten błąd. Kontaktuję się z nimi po 5 godzinach. Jen (osoba na czacie na żywo) oświadczyła, że ​​wysyła wycofane na mój zarejestrowany e-mail z TF. kiedy próbowałem wspomnieć o nim, że nigdy nie używałam tej wiadomości e-mail do netbooków, aby wpłacać pieniądze na moje konto TF lub otrzymywać wycofane z TF przez to konto e-mail neteller. dalej mi odpowiada tymi słowami ((Jak już powiedziałem, zgodnie z polityką przeciwdziałania praniu pieniędzy, musimy wysyłać na konto zarejestrowane wiadomości e-mail, chyba że klienci poinformują nas o tym inaczej.)) Próbowałem go omówić, że nigdy nie używam tego e-maila aby wysyłać lub odbierać pieniądze za pomocą tego e-maila, więc jak to możliwe, użyj go teraz. ale wciąż odpowiadał tymi samymi słowami. teraz. i po pierwszym problemie z moim zwrotem wizy stało się. także po tym, jak wystąpił mój drugi problem neteller. Muszę się zastanowić, czy TF Global wysyła wycofane na stronę trzecią, czy też mają po prostu 24-godzinnych pijanych pracowników. Zauważyłem, że są bardzo niegrzeczni, a oferowana przez nich usługa vps to żart. Musisz wykonać określoną liczbę lotów miesięcznie, aby uzyskać darmowy dostęp, w przeciwnym razie obciążą Cię kwotą 95 miesięcznie za to. Zostałem z tym srożony, a kiedy anulowałem go 2 12 tygodni do miesiąca, wciąż naliczam całą kwotę. Więc ludzie trzymają się z daleka od tych fuc Odpowiedź od Chris Reynolds przesłane 30 września 2018: Cześć Mathew, przepraszam, jeśli czujesz, że ktoś, z kim się komunikował był niegrzeczny - nie znając twojego imienia i nazwiska lub metody komunikacji, której nie jestem w stanie odnieść i zbadajcie sprawę, ale jeśli chcecie się ze mną skontaktować bezpośrednio, chętnie to przeanalizuję. W odniesieniu do VPS, jest prawdą, że musisz wykonać szereg części, abyśmy mogli pokryć koszty. Jest to określone w warunkach, na które wyrażasz zgodę podczas rejestracji w VPS. Należy pamiętać, że nie jest to nasza własna usługa VPS, używamy BeeksFX. Opłaty są pobierane przez nich, a my po prostu oferujemy gest dobrej woli, aby pokryć te opłaty, jeśli wykonałeś wcześniej zalecaną liczbę lotów. Na podstawie opłaty w wysokości 95, którą zaznaczyłeś, jest to Pro Plus VPS, który wymaga 20 lotów miesięcznie. Jeśli byłeś przedsiębiorcą o niższym wolumenie, możesz wybrać Pro VPS, który kosztuje mniej (ok. 50) i wymaga tylko 10 partii, zakładając, że spełnia twoje potrzeby. Zawsze byli zadowoleni z opłat VPS, jeśli warunki są spełnione, a jeśli masz jakiekolwiek pytania na ten temat, zadzwoń do mnie. Dzięki, ChrisThink Forex Trading wprowadza zamieszanie w to, co musisz wiedzieć Zaktualizowano 13 października 2018 34Forex34 oznacza walutę i odnosi się do kupowania lub sprzedawania jednej waluty za drugą. Jest to najsilniej handlowany rynek na świecie, ponieważ biorą w nim udział ludzie, firmy i kraje. Kiedy wybierasz się na wycieczkę i przeliczasz dolary amerykańskie na euro, bierzesz udział w globalnym rynku walutowym. Jak duży jest popyt na walutę, albo ją podniesie, albo spadnie w stosunku do innych walut. Mając to na uwadze, oto kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć o rynku walutowym, abyś mógł zrobić kolejny krok i zacząć handlować na rynku Forex. Na rynku Forex waluty zawsze są parami. Kiedy wymieniasz dolary amerykańskie na euro, zaangażowane są dwie waluty. W przypadku każdej transakcji wymiany walutowej musisz wymienić walutę na inną. Dlatego rynek Forex używa par walutowych, dzięki czemu można zobaczyć koszt jednej waluty w stosunku do innej. Na przykład cena EURUSD informuje, ile dolarów amerykańskich (USD) potrzeba, aby kupić jedno euro (EUR). Rynek Forex używa symboli dla walut. Euro symbolizowane jest przez EUR, dolar amerykański to USD. Inne symbole walut to: dolar australijski61AUD, funt brytyjski61GBP, frank szwajcarski61CHF, dolar kanadyjski61CAD, dolar nowozelandzki NJ61 i japoński jen61JPY. Każda para walutowa, np. EURUSD, AUDUSD, USDJPY, będzie miała przypisaną cenę rynkową. Cena odnosi się do kwoty drugiej waluty potrzebnej na zakup jednej jednostki pierwszej waluty. Jeśli cena EURUSD wynosi 1,3635, to kosztuje 1.3635 USD, aby kupić jedno euro. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile euro kosztuje kupienie jednego dolara, musimy przeliczyć parę na USDEUR. Aby dowiedzieć się, jaka jest ta stawka, podziel 1 przez 1,3635 (lub niezależnie od obecnego kursu). Wynik to 0,7334. Koszt 0,7334 euro za zakup jednego USD w oparciu o aktualną cenę. Cena pary walutowej stale się zmienia, ponieważ transakcje odbywają się na całym świecie, 24 godziny na dobę w ciągu tygodnia. Wiele par walutowych przenosi około 50 do 100 pipsów (czasami więcej lub mniej w zależności od ogólnych warunków rynkowych) dziennie. Pips to czwarte miejsce po przecinku w parze walutowej lub drugie miejsce po przecinku, gdy JPY znajduje się w parze. Kiedy cena EURUSD wzrośnie z 1,3600 do 1,3650, to ruch o 50 pipsów, jeśli kupisz parę na 1,3600 i sprzedasz ją na poziomie 1,3650, zarobisz 50 pipsów. Zysk, jaki zarobiłeś na powyższym handlu teoretycznym, zależy od tego, ile pieniędzy kupiłeś. Jeśli kupiłeś 1000 jednostek (nazywanych mikropakietem), każdy pips jest warty 0,1, więc twój zysk równa się 5 dla zysku 50 pipsów. Jeśli kupiłeś 10 000 jednostek (mini lot), każdy pips jest wart 1, więc twój zysk wynosi 50. Jeśli kupiłeś 100 000 jednostek (standardowa partia), każdy pips jest wart 10, więc twój zysk wynosi 500. Zakładamy, że masz USD rachunek handlowy. Ile warta jest każda pipsa, to 34 pipsów.34 W przypadku każdej pary, w której USD znajduje się na drugiej pozycji w parze walutowej, obowiązują powyższe wartości pip. Jeśli USD znajduje się na pierwszym miejscu, wartość pipsa może się nieznacznie różnić. Aby znaleźć na przykład wartość pip USDCHF, podziel normalną wartość pip (wspomnianą powyżej) przez bieżący kurs wymiany USDCHF. Na przykład wartość mikro jest warta 0,100.9435 61 0,1060, gdzie 0,9435 to aktualna cena pary i może ulec zmianie. Dla par JPY (USDJPY), należy przejść przez ten sam proces, ale następnie wiele przez 100. Aby uzyskać bardziej szczegółowe wyjaśnienie, zobacz Obliczanie wartości potoku dla różnych par walutowych i walut konta. W celach handlowych pierwszą walutą wymienioną w parach jest zawsze waluta kierunkowa na wykresie cen forex. Jeśli podnosisz tabelę EURUSD, a cena jest wyższa, oznacza to, że EUR jest wyższa w stosunku do USD. Jeśli cena na wykresie spada, to EUR zmniejsza się w stosunku do USD. Załączony wykres pokazuje to. Jednym z najlepszych sposobów na poznanie rynku forex jest sprawdzenie, w jaki sposób ceny poruszają się w czasie rzeczywistym, a także zawieranie transakcji przy użyciu fałszywych pieniędzy (więc nie ma dla ciebie rzeczywistego ryzyka finansowego). Zapoznaj się z praktyką Day Trading za pomocą tych symulatorów, aby uzyskać informacje na temat możliwości doskonalenia umiejętności handlu forex. Rynek Forex - Słowo końcowe Zrozumienie powyższych pojęć pomoże ci zrozumieć, co się dzieje, gdy widzisz parę walutową rosnącą lub spadającą na wykresie. Pomoże Ci również dostrzec potencjał zysku z takich ruchów. Aby uzyskać więcej informacji na temat rozpoczynania transakcji na rynku Forex, zobacz Minimalny kapitał wymagany do rozpoczęcia Day Trading Forex i ile pieniędzy można zarobić na Forex Day Trading Oba te artykuły podają więcej przykładów tego, jak zysk jest realizowany na rynku forex, jak również wprowadzają nowe koncepcje takie jak dźwignia. Pokaż pełny artykuł

Comments

Popular Posts